sreda, 4. oktober 2017

Ana Janžekovič

Še dober teden nas loči od prve mobilnosti v mesto Bytom. Vsi udeleženci mobilnosti se vsak po svojih močeh in zadolžitvah trudimo pripraviti vse, da bo obisk gladko potekal.
Preden pa dejansko krenemo na pot, pa je pomembno, da se vse predstavimo.

Sem Ana Janžekovič in sem "mama" projekta Tradicionalna ročna dela nas zbližujejo, saj sem ga uspešno napisala. Nanj sem zelo ponosna, ker to pomeni, da se moje kompetence pisanja projektov izboljšujejo.
V delovnem okolju. :)
Na Ljudski univerzi Ormož sem zaposlena skoraj leto in pol, kar mogoče ni videti veliko, ampak v tem času sem se že marsičesa naučila in spoznala. Glede na to da pred tem nisem še nikoli slišala za študijske krožke, Univerzo za tretje življenjsko obdobje, nacionalne poklicne kvalifikacije, vpis v razvid, sem se zdaj že popolnoma udomačila in že po kraticah vem kaj pomenijo. Moja osnovna naloga pa je pisanje prijav na projekte, nacionalne ali mednarodne. Delo mi je v izziv, saj rada pišem, si delam zapiske, brskam za informacijami, zbiram ideje in potem kup nepovezanih stvari spravim v celovito enoto.

Moja vloga v tem projektu je koordinatorica. Dogovarjam se s partnerji, h katerim se odpravljamo. Skupaj z njimi pripravljam program dejavnosti. Dogovorili smo se o delavnicah, ki se jih bomo udeležili, in pripravili zanimive oglede, da se bomo pobližje spoznali z njihovo kulturo, običaji, kulinariko in zgodovino. Na sami mobilnosti bom predvsem poskrbela, da bo potekala komunikacija med vsemi udeleženci, da bo organizacija gladko potekala in predvsem da se bom nečesa novega naučila.

V zasebnem življenju sem partnerka in mama dveh sinov. Družina je zame na prvem mestu, zato svoj prosti čas najraje preživim z njimi. Radi se odpeljemo kam na izlet, radi gremo na igrala v park, radi delamo na vrtu, radi beremo knjige in hodimo v knjižnico, radi zlagamo Lego kocke in radi gledamo televizijo. Smo tipična družina.
Kadar pa si vzamem čas samo zase pa najraje posežem po kakšni dobri knjigi in se izgubim v zgodbi, ki me ponese v drugi svet. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar