ponedeljek, 9. oktober 2017

Angela Topolinjak

Sem Angela Topolinjak, upokojena učiteljica razrednega pouka. Pred leti sem se priselila v Ormož, kjer preživljam čas primeren za tretje življenjsko obdobje. Že v času službovanja sem veliko ustvarjala tako doma, kot v službi. Več let sem imela ročnodelski krožek.
Pravzaprav me je za te stvari navdušila že moja mama, ki je morala šivati, plesti, vesti in še kaj za svojo četico šestih otrok.

V tem času imam seveda več časa in moje ustvarjanje pride bolj do izraza. Največ kvačkam: prtičke, rožice, košarice, šale, okraske, snežake, angelčke, copatke- večino, kar se pač delati da. Imam voljo iskati nove ideje in ob praznovanju Martina, kjer sem bila udeležena s svojimi izdelki tri leta, se mi je porodila ideja, da skvačkam grozd. Le ta mi je uspel in sem z njim bila v letu 2015 mentorica skupine, kjer smo se učile izdelati grozd v Delfinu na rokodelskih delavnicah, katere izvaja Zveza društev upokojencev Slovenije. Tam sodelujem kot mentorica 4 leta.

Tudi štrikam, ustvarjam izdelke iz perlic, rože iz papirja, izdelke iz fimo mase pa da ne naštevam, vse, kar vidim moram poskusiti sama narediti.
Sodelujem preko LU v dveh skupinah, sedaj ustvarjamo še skupino pri Društvu upokojencev Ormož. Sodelovala sem pri Zlati mreži Slovenije.

Svoje izdelke sem že predstavila na večih razstavah. Tudi ustvarjalnih delavnic se ne branim. Da vse to zmorem, se udeležujem vsako jutro telovadbe s skupino Šola zdravja.

Na kulturnem področju sodelujem s knjižnico in sem članica gledališke skupine pri Turistično-kulturnem društvu Miklavž pri Ormožu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar