torek, 13. marec 2018

Viktorija Fric

Na bazarju

Sem Viktorija Fric, zaposlena na Novi KBM v Ormožu. Že od otroštva me navdušuje narava in izdelki, ki jih iz nje lahko razvijem. Rojena sem v družini ustvarjalk ročnih del. Mamine roke so me naučile plesti in kvačkati,  babica pa je svoje znanje vezenja prenesla na moje majhne prstke. Skozi leta odraščanja sem zase pletla puloverje narejene po zadnjih modnih trendih, pozneje pa sem s svojimi pletenimi izdelki najraje obdarila svojo družino in nečake. V meni  se je skozi leta razvila ustvarjalnost in do danes porodila želja po tem, da svoje znanje podelim še s širšim krogom ljudi.
Svojo ponudbo sem obogatila s kvačkanim nakitom ter drobnimi božičnimi in velikonočnimi okraski. Ročna dela me predvsem sproščajo, umirjajo in me povežejo s samo seboj. Ko ustvarjam, sem srečnejša in izpolnjena osebnost. Hvaležna sem za izročila spretnosti ženskih rok v družini.
Zelo vesela sem, da sem s svojo ustvarjalnostjo in znanjem lahko sodelovala tudi v projektu za nedonošenčke v Kliničnem centru, za katere sem nakvačkala hobotnice različnih barv.
Željna sem novih ročnodelskih izzivov, najraje pa bi se naučila kleklanja.

Velikonočna jajca in piščančki


Božički

Snežaki

Za najmlajše

Snežaki

Angelčki

Hobotnice za nedonošenčke

Snežaki

Zajčki

Zapestnice

Zapestnice

Ni komentarjev:

Objavite komentar