petek, 9. marec 2018

Marjeta Žnidarič


Terapevtka Marjeta

Terapevtka Marjeta
Po končani srednji zdravstveni šoli sem se odločila za poklic delovnega terapevta, ker mi je takrat predstavljal velik izziv v vsem svojem obljubljenem poslanstvu, ki ga vedno znova odkrivam med  odzivom na delo in življenje.
Kot diplomirani delovni terapevt in vodja oddelka za delovno terapijo sem zaposlena v PB Ormož. Delovna terapija je zelo pomemben del rehabilitacije na področju duševnega zdravja, saj je tista, katero zanima človek, kot aktivno bitje, v vsem svojem delovanju (področje ožjih in širših dnevnih aktivnosti, delo – produktivnost - izobraževanje, prosto časovne aktivnosti in sodelovanje-reintegracija  v družbi).
Moja poklicna skrb so torej aktivnosti na vseh teh področjih, ki pa so odvisne od motoričnih, procesnih in komunikacijskih spretnosti oz. sposobnosti človeka.

Psihiatrična bolnišnica Ormož
Delovni terapevti se ob svojem delu, v raznih terapevtskih tehnikah, ene izmed njih so tudi prosto časovne aktivnosti, ki jih ozaveščamo in s katerimi izvajamo del psihofizične rehabilitacije,vseskozi srečujemo tudi s tradicionalnimi ročnimi deli: z izdelki iz šibja, volne, papirja in lesa, vezenjem, kvačkanjem, mozaikom, kiparjenjem, tehniko vozlanja makrame-jem in mnogo drugimi. Le-ta so se pri nas izvajala že v času bolnišnice za TBC in so še vedno delček prosto časovnih aktivnostih med sodobnimi pristopi  delovno terapevtske obravnave.
V okviru aktivnosti DT PBO  že več let aktivno sodelujemo z LU Ormož prav na področju medgeneracijskega učenja, za de-stigmatizacijo in reintegracijo, kjer pogosto izmenjujemo svoja znanja in veščine, marsikdaj tudi s pomočjo tradicionalnih ročnih del.

Moj prosti čas je namenjen skrbi za perma kulturni vrt, samooskrbi z vrtninami, zelišči in sadjem. Ponosna sem na svoj  podedovani likovni navdih, ki ga s pridom izkoriščam pri delu in v osebnem življenju, saj sem oblikovalka unikatnih voščilnic, slik in koledarjev. Poleg narave in živali obožujem pustne norčije, rada potujem, fotografiram, ter vedno in povsod občudujem umetnost življenja.
Prisegam na drobne trenutke sedanjosti, ki ti dajejo moč in znanje za prihodnost. Vem, da si bom  takšne unikatne trenutke prinesla tudi  iz Bytoma, jih stkala najprej predvsem v moj poklic in nato še v svoj prosti čas.
Marjeta Žnidarič


Kvačkanje



Mozaik iz kamenja in makrame

Tapiserija iz volne

Mozaik iz papirja

Risba s suhimi pasteli

Pletenje - tradicionalna pupa PB Ormož

Pletenje iz vrbe

Papir - cvetlični aranžma

Šivanje - sovice iz klobučevine






Ni komentarjev:

Objavite komentar